Ugrás a tartalomhoz

Vásárlási feltételek

Tartalomjegyzék

  1. Általános Szerződési Feltételek
  2. Árazás, ÁFA-számítás és megrendelés
  3. Szállítás és szállítás
  4. Elállási jog, visszaküldés és csere
  5. Panaszok és jótállási feltételek
  6. Viták és az alkalmazandó jog
  7. Felelősség korlátozása
  8. Üzenet a kinti ügyfeleknek EU
  9. Termékinformációk
  10. A felhasználási feltételek változásai
  11. Személyes adatok és adatvédelem
  12. Segíts nekünk segíteni neked

1. Általános Szerződési Feltételek

Vásárolni itt: Barista kacsa Espresso (www.barista-espresso.látni és a kapcsolódó domainek) 18 éven felülinek kell lennie. A vételi szerződés akkor jön létre, amikor a fizetést jóváhagytuk online áruházunkban történő rendelés esetén.

A oldalról más személy személyes adatait az ő beleegyezése nélkül használja fel, és ez anyagi vagy egyéb kárt okoz neki Barista kacsa Espresso, Ezt jelentik majd a rendőrségnek.

Fenntartjuk a jogot az értékesítés leállítására.

A oldalról Amennyiben egy tranzakciót kockázatosként jelölünk meg, fenntartjuk a jogot, hogy további személyazonosság-ellenőrzést kérjünk a truid.app oldalon keresztül. Természetesen jogodban áll ezt megtagadni, de nekünk is jogunkban áll megtagadni az eladást.

2. Árazás, ÁFA-számítás és megrendelés

2.1 Árazás: A fizetéskor az áruházunkban található árak helyi (európai) pénznemre, svájci frankra, norvég koronára és angol fontra vannak átszámítva, a szállítási címtől (nem a földrajzi helytől!) függően.

2.2 ÁFA-számítás: Minden ügyfél számára EU Az árak tartalmazzák az ÁFA-t, amelyet a szállítási címtől függően a helyi ÁFA-kulcs szerint számítunk ki. Az ÁFA-kulcsok országonként eltérőek. Az ÁFA-val együtt számított ár megtekintéséhez használja az országválasztót áruházunkban (az oldal jobb felső sarkában).

A oldalról Ha nem a megfelelő országkódot használod a kosárba helyezéskor, a fizetéskor a szállítási címed alapján továbbra is a helyes pénznem és áfakulcs lesz érvényes.

2.3 B2B belül EU: Más cégeknek is tudunk szállítani ezen a területen belül. EU ÁFA felszámítása nélkül, de ehhez a vállalatnak érvényes ÁFA-regisztrációs számmal kell rendelkeznie.

**2.4 Kívüli ügyfelek EU, Norvégiában, Svájcban és az Egyesült Királyságban nem számítunk fel áfát Barista Espresso, mivel ezekben az országokban nem szedünk áfát. Ezért üzletünkben ezekben az országokban alacsonyabbak az árak (áfa nélkül), és ezekben az országokban a vásárlóknak kell megfizetniük a határon felszámított vámokat és áfát.

2.5 Rendelés: A rendelés véglegesítése után egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza az összes részletet. A oldalról termékek, árak, számlázási és szállítási cím.

Az e-mailes visszaigazolás alján talál egy linket, amelyen keresztül letöltheti a számlát.

A oldalról Ha hiba van a rendelés visszaigazolásában, kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a következő címen: info@barista-espresso.látni.

Készlethiány vagy helytelen készletegyenleg esetén fenntartja a jogot, hogy Barista kacsa Espresso a vásárlástól való elállás joga. Ilyen esetekben e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot a probléma megoldása érdekében.

Szállítási költségek merülhetnek fel, amelyek a szállítási célállomástól és a súlytól függenek, és a pénztárnál kerülnek kiszámításra. Barista kacsa Espresso fenntartja a jogot a hibák javítására, például az online vagy az üzletben megjelenített árinformációkban, promóciókban, kedvezménykódokban vagy termékinformációkban.

2.6 Fizetési lehetőségek:

Több fizetési módot is használunk, az alábbiak szerint:

• Bankkártyák/hitelkártyák (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, UnionPay).

• Apple Pay

• Google Pay

• Shop Pay (a Shopify-tól)

• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It – elérhető Ausztria, Finnország, Németország, Hollandia, Egyesült Királyság, Dánia, Norvégia és Svédország ügyfelei számára

• Bancontact

• Ideális

Bankunknak történő közvetlen fizetés esetén kérjük, először vegye fel velünk a kapcsolatot.

Nemzetközi banki átutalásokhoz is használjuk Wise.com.

Általában csak akkor zároljuk a fizetés összegét a kártyáján, és akkor terheljük meg, amikor biztosak vagyunk benne, hogy ki tudjuk szállítani a megrendelését, vagy A oldalról megegyeztünk az ügyféllel A oldalról hogy egy terméket meg kell rendelni. Lemondás esetén egyszerűen töröljük a foglalást.

3. Szállítás és szállítás

3.1 Globális szállítás:

Barista Espresso / A Machiels Nordic AB világszerte szállít termékeket üzletünkből.

Néhány szállítási korlátozás:

Vannak azonban gyártók általi korlátozások: egyes eszpresszógépek és darálók amelyeket arra terveztek, EU-piacon kívüli vásárlóknak nem szánták értékesítésre EU, például az USA, különböző okokból.

Beltéri és kültéri vásárlók EU:

Ügyfelek belül EU automatikusan végrehajthatja a vásárlást, mivel a szállítási költségeket mindenkire kiszámítjuk EUországok, Svájc, Norvégia és az Egyesült Királyság.

Más országokban élő ügyfeleinknek először fel kell venniük velünk a kapcsolatot és tájékoztatniuk kell minket A oldalról mit kívánnak vásárolni, és megadnak egy szállítási címet, hogy árajánlatot tudjunk kérni a futárcégeinktől.

3.2 Feldolgozási idő:

Normál körülmények között a feldolgozási időnk 24 órán belül van, maximum 2 nap, amikor sok megrendelést kell feldolgoznunk, és ünnepnapokon ez hosszabb is lehet.

A hétvégén és péntek délután leadott rendelések hétfőn vagy kedden kerülnek kiszállításra.

3.3 Átvétel tőlünk:

A legtöbb termék esetében lehetőséget kínálunk a megrendelések átvételére tőlünk és svédországi beszállítóinktól, feltéve, hogy a termék raktáron van. Rendelése átvételéhez a pénztárnál válassza az „Átvétel” szállítási módot. Lépjen kapcsolatba velünk a következő címen: info@barista-espresso.látni miután befejezte a vásárlást. Ne felejtsen el érvényes személyazonosító okmányt hozni a csomag átvételekor. A oldalról Ha valaki más veszi át helyetted a csomagot, akkor be kell mutatnia mind a te személyazonosító okmányodat, mind a sajátját.

Ár: Mindig ingyenes (azaz nincs szállítási költség)

3.4 Szállítási módok/futárcégek:

A Postnord Sverige, UPS, DHL, DB Schenker és FedEx szolgáltatásait használjuk, és mindig megadunk egy nyomonkövetési számot.

3.5 Szállítás:

• A szállítási idő Svédországon belül 1–5 nap (általában a távolságtól és a futárcégek forgalmasságától függően), Svédországon kívül pedig hosszabb is lehet. A kérésre megrendelt termékek szállítása hosszabb időt vesz igénybe: átlagosan 1–2 hét.

• Kiszállítás a megadott címhez legközelebbi átvételi pontra. Az árut a megadott címhez legközelebbi átvételi pontra szállítjuk. Amikor a csomag megérkezik a átvételi pontra, értesítést kap, és átveheti a csomagot az azonosítóval és a követési azonosítóval vagy egy négyjegyű kóddal. Az átvétel személyesen vagy egy képviselőn keresztül is történhet. A képviselőnek be kell mutatnia mind a saját személyazonosító okmányát, mind a vásárló személyazonosító okmányát.

A csalások elleni védelem érdekében fenntartjuk a jogot, hogy a legközelebbi átvételi pontra szállítsunk, ahol az átvételkor mindig szükséges a személyazonosság igazolása. Ez a szolgáltatás azonban nem mindig lehetséges, mivel a futárcégek nem mindig kínálják ezt a lehetőséget. Ilyen esetekben közvetlenül az ajtódhoz szállítjuk a csomagot.

A oldalról szállítási késedelmek vannak (anélkül, hogy értesítenénk Önt) A oldalról hosszabb szállítási idő) vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: info@barista-espresso.látni.

3.6 Hibás kézbesítés:

A oldalról olyan terméket kapsz, amit nem rendeltél, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a info@barista-espresso.látni akkor segítünk visszaküldeni a terméket.

3.7 Szállítási sérülések:

A oldalról Ha sérülést észlel a csomagjában, azonnal jelentse azt a info@barista-espresso.látniJavasoljuk, hogy ne vegyen át sérült csomagot, mivel az már nem követhető vissza a szállítóig. A oldalról Ha a csomag felbontása után sérülést észlel, és az a szállításhoz köthető, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: Barista Espresso azonnal.

3.8 Felelősség:

A szállítmányozó cégek által okozott késedelmekért anyagi felelősséget nem vállalunk.

3.9 Szállítási költségek kiszámítása:

A szállítási költségeket a csomag súlya és a célállomás alapján számítjuk ki.

4. Elállási jog, visszaküldés és csere

4.1 Általános információk A oldalról elállási jog és csere

On barista-espresso.látni 14 napos elállási joggal rendelkezel, ha online áruházunkban vásárolsz. A kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket, és teljes visszatérítést kaphatsz. A terméknek eredeti állapotában kell lennie – nem használhattad, de esetleg kicsomagolhattad és gondosan megvizsgálhattad. A terméket jól becsomagolva, eredeti csomagolásában kell visszaküldeni, és fontos, hogy sértetlenül érkezzen meg hozzánk. Ebben az esetben te vagy a felelős azért, hogy megkapjuk a terméket, és meg kell fizetned a visszaküldés költségeit. A legtöbb esetben tudunk gondoskodni a szállítási címkéről.

Az elállási jog nem vonatkozik ajándékkártyákra, fogyasztási cikkekre, élelmiszerekre vagy a vásárló számára kifejezetten megrendelt árukra.

Kívüli ügyfelek EUSajnos nem tudunk 14 napos visszaküldési garanciát biztosítani az áfával és az import adókkal kapcsolatos lehetséges vámproblémák miatt. Azonban minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk, de a javítások szállítási költségei a vevőt terhelik.

A visszaküldések egyéb feltételeit és gyakorlati kezelését lásd a következő részben: Visszaküldések kezelése A terméket közvetlenül is visszaküldheti nekünk; lásd a következő részt: Visszaküldések kezelése a részletekért.

Többet is olvashatsz A oldalról Svéd jogszabályok A oldalról távvásárlás a Svéd Fogyasztóvédelmi Ügynökség weboldalán.

Vagy olvasd el A oldalról a jogaiddal kapcsolatban EU: hivatalos oldala:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm

4.2 Megrendelések lemondása

A oldalról Ha le szeretné mondani a leadott rendelését, kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: info@barista-espresso.látni. A oldalról Ha a megrendelését már feldolgozták és átadták a szállítócégnek, akkor azt már nem lehet lemondani, és Ön köteles átvenni a megrendelését. A oldalról Ha a termékek átvétele után szeretné lemondani a vásárlását, a szokásos elállási jog és visszaküldési feltételek érvényesek. Az elállási jog a megrendelt termékek átvételének napjától érvényes. További információkért A oldalról az elállási jogról olvassa el a 4.4. szakaszt.

4.3 Csere joga

14 napon belül jogod van kicserélni a terméket egy másik termékre online áruházunkban. A csere joga érvényes. A oldalról a termék eredeti állapotában van – nem lehetett használni, de kicsomagolták és gondosan megvizsgálták. A terméket jól becsomagolva, eredeti csomagolásában kell visszaküldeni, és fontos, hogy sértetlenül érkezzen meg. Ilyen esetekben a visszaküldés költsége Önt terheli. A oldalról Ha a cserélni kívánt termék ára meghaladja az eredeti árát, akkor a különbözetet, valamint az esetleges szállítási költségeket felszámítjuk. A oldalról Ha az új termék ára kevesebb, mint az eredeti, a különbözetet a vásárláskor használt fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza. A oldalról Ha ki szeretné cserélni a terméket, vegye fel a kapcsolatot info@barista-espresso.látni segítségért.

4.4 Elállási jog

Önnek mindig joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a rendelését. Az elállási időszak attól a naptól kezdődik, amikor Ön megkapta a rendelés utolsó tételét. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: info@barista-espresso.látni segítségért az elállási joggal kapcsolatban.

Amikor Ön él az elállási jogával, a termékek átvételét és ellenőrzését követően visszatérítjük az Ön által kifizetett összes összeget, beleértve a standard szállítási opció költségét is.

A oldalról Ha a termék és a csomagolás ugyanolyan állapotban van, mint amikor elküldtük, és a terméket nem használták, akkor azonnal visszatérítjük a teljes vételárat, levonva a visszaküldési költségeket. A oldalról Megszerveztük a visszaküldést.

A termékeket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor Ön értesített minket, vissza kell küldenie vagy át kell adnia nekünk. A oldalról a kivonásod.

A oldalról Ha használta a terméket, és továbbra is eláll a vásárlástól, mérlegelhetjük a termék visszavételét, de ez értékcsökkenést eredményezhet, amelyért Ön a felelős. Az ilyen eseteket egyedileg kezeljük.

Az elállási jog nem vonatkozik az ajándékkártyákra, fogyasztási cikkekre, élelmiszerekre és a kifejezetten a vásárló számára rendelt termékekre.

Kívüli ügyfelek EUSajnos nem tudunk 14 napos visszaküldési garanciát biztosítani az áfával és az import adókkal kapcsolatos lehetséges vámproblémák miatt. Azonban minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk, de a javítások szállítási költségei a vevőt terhelik.

B2B ügyfeleknek nem rendelkezik ugyanolyan elállási joggal, mint a magánvásárlók. A svéd vásárlási törvény értelmében a B2B ügyfeleknek nincs lehetőségük kizárólag a meggondolásuk miatt visszaküldeni az árut. Nem fogadunk el visszaküldéseket B2B ügyfelektől a lemondott vásárlások esetén. A oldalról mi és az ügyfél nem értünk egyet A oldalról Más.

4.5 Visszaküldések kezelése az ügyfélszolgálaton keresztül

Visszaküldéshez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: info@barista-espresso.látniA visszaküldött árukat mindig a rendelés visszaigazolásával kell igazolni. Fontos, hogy Ön felelős azért, hogy az áruk sértetlenül érkezzenek meg hozzánk. A oldalról úgy dönt, hogy a terméket a kézbesítéshez használtól eltérő módon küldi vissza. Ezért győződjön meg arról, hogy a termék jól becsomagolt és eredeti csomagolásában van.

A jóváhagyott garanciális esetekre és panaszokra a következők vonatkoznak: Barista kacsa Espresso minden költséget, beleértve a szállítást is. Amikor él az elállási jogával, a visszaküldés költségei Önt terhelik. Lehetősége van arra is, hogy a terméket közvetlenül svédországi raktáraink egyikébe küldje vissza; további információkat alább talál.

A visszatérés mindaddig nem lesz jóváhagyva, amíg Barista kacsa Espresso megvizsgálta a terméket. Jóváhagyott visszaküldések és lemondások esetén a visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal teljesítjük, amelyet a vásárláskor használtunk. A oldalról a visszaküldést nem hagyták jóvá, vagy A oldalról Amennyiben a csomagot nem veszik át (a kézbesítési ponton), adminisztrációs díjat számítunk fel, amelynek összege 350 svéd koronaEzek a visszaküldések nem minősülnek az elállási jog gyakorlásának.

4.6 Visszaküldés kezelése raktárunkba

Lehetősége van a terméket közvetlenül a raktárunkba visszaküldeni. Järna vagy az egyik beszállítónknakLépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a következő címen: info@barista-espresso.látniA visszaküldési feltételek ugyanazok, mint a fent említettek – a terméknek sértetlen állapotban, eredeti csomagolásában kell lennie, és nem lehetett használni.

4.7 Kivételek az át nem vett csomagok esetén

A csomagod általában 7–14 napig marad a feladási helyen az érkezéstől számítva, a választott szállítócégtől függően. A oldalról Ha a csomagot ezen időn belül nem veszi át, és azt visszaküldik nekünk, akkor a következő díjat számítjuk fel: 350 svéd korona át nem vett csomagokért.

5. Panaszok és jótállási feltételek

5.1 Garancia és reklamációk

Be Barista kacsa Espresso Minden tőlünk vásárolt árura és szolgáltatásra garanciát vállal. A garancia a termék átvételétől számított 1 évig érvényes. Magánszemélyként Önt a következők is védik: Fogyasztói adásvételi törvény, amely 3 éven belül feljogosít panasztételre. Egyéb esetekben a svéd fogyasztóvédelmi törvény az irányadó, és további információkat itt olvashat. A oldalról ez a Svéd Fogyasztóvédelmi Ügynökség honlapján olvasható.

Fogyóeszközökre és élelmiszerekre nem tudunk garanciát vállalni.

Soha nem kellene szállítási vagy visszaküldési költségeket fizetned A oldalról a termék hibásnak bizonyul, amelyet nem Ön okozott a helytelen kezelés miatt. Panasztétel előtt mindig vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: info@barista-espresso.látni hogy a lehető legjobban megoldhassuk a problémát (további információkért lásd fent) A oldalról visszaküldés kezelése). A hibát a termék kézhezvételét követő észszerű időn belül be kell jelenteni.

5.2 Jótállási feltételek

A garancia a következőre vonatkozik: Sage-felújított eszpresszógépek csak az eszpresszógépeink funkcióját fedi le, a kozmetikai kopás jeleit nem. Mivel a mi Sage- eszpresszó gépek felújítva, kínálunk egy 1 év funkcionális garancia a termék átvételének dátumától számítva. A funkcionális garancia minden mechanikus és elektromos belső alkatrész hibájára vonatkozik, mint például a vízszivattyúk, belső tömlők, tömítések, kijelzők, gőzvezetékek, malommotorok stb. A garancia nem terjed ki a külső esztétikai kopás jeleire.

A fogyóeszközök és élelmiszerek kivételével minden más termékre vonatkozó garancia kiterjed mind a működésre, mind a kozmetikai károkra.

Kivétel: A oldalról Ha élni kíván a garanciális igényével, és kiderül, hogy a hibát a garancia által nem fedezett külső tényezők okozták, a kezelési költségek Önt terhelik. Barista kacsa Espresso- a személyzet dönt A oldalról a hibát gyártási hiba vagy külső tényezők okozták, miután a termék hozzánk került.

Az eszpresszógépeket rendszeresen vízkőteleníteni kell, és A oldalról ez nem történik meg időben, vagy A oldalról Ha nem megfelelő vízkőoldószert használ, az károsíthatja a gépeket. A oldalról Ha a hiba oka a rendszeres tisztítás és vízkőtelenítés hiánya, vagy a nem megfelelő vízkőtelenítő szer használata, a garancia érvényét veszti.

A oldalról Amennyiben a készüléket javításra küldjük, és megállapítjuk, hogy a hibát a vevő helytelen kezelése okozta, fenntartjuk a jogot, hogy mind a javítási, mind a szállítási költségeket felszámítsuk.

A panasztételi jog attól függetlenül megilleti, hogy A oldalról a hiba látható vagy rejtett, feltéve, hogy a hibát nem a termék nem rendeltetésszerű használata okozta. A oldalról a termék hibás, Barista kacsa Espresso joga van a hiba kijavításához 6 hónapA legtöbb javítást azonban belül végzik el 2-4 hét. A oldalról Ha ez nem történik meg, Ön jogosult a hibás termék cseréjére. Jogos panasz esetén a szállítási költségeket megtérítjük Önnek, mint vásárlónak. A panaszokat ésszerű időn belül kell benyújtani. A panaszokat a következő időpontokon belül kell benyújtani: 2 hónap a vásárlás utáni határidőt mindig ésszerű időn belülinek tekintik.

B2B ügyfeleknek kínálunk egy 1 év garancia minden termékre a vásárlás dátumától számítva. A jótállás csak azokra a hibákra terjed ki, amelyek rendeltetésszerű használat és a termék használati útmutatójában meghatározott feltételek mellett merülnek fel.

Panasz vagy garanciális igény esetén kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Fenntartjuk a jogot, hogy a hibákat a beavatkozás előtt megvizsgáljuk és megerősítsük. A garanciális igényeket a vonatkozó jogszabályoknak és a jelen szerződési feltételeknek megfelelően dolgozzuk fel.

Megjegyzés: A B2B ügyfelek elállási joga abszolút és nem vonható vissza, még akkor sem, ha a termék előzetes információkkal és kompenzációs ajánlatokkal ellátott demóterméknek bizonyul.

Barista kacsa Espresso vállalja, hogy mindig betartja a Svéd Nemzeti Panaszbizottság (ARN) ajánlásait.

Kívüli ügyfelek EU (valamint Norvégiában, Nagy-Britanniában és Svájcban): Sajnos nem tudunk 14 napos visszaküldési garanciát biztosítani az ÁFA-val és az import adókkal kapcsolatos lehetséges vámproblémák miatt. Azonban 1 év garanciát biztosítunk minden termékünkre, de a javítások szállítási költségei a vevőt terhelik.

Áraink külső ügyfelek számára EU Nem tartalmazza az áfát (svéd áfa). Az áfa és az importadók a vevő felelőssége, és valószínűleg a határon kerülnek felszámításra.

6. Viták és alkalmazandó jog

6.1 Vitarendezés és segítségnyújtás polgári ügyekben Be Barista kacsa Espresso Természetesen reméljük, hogy ügyfelünknek nem merül fel vitás kérdés. Ilyen esetben közös megegyezéssel segítséget kérhet. EU-vitarendezési platform. Az oldalt kifejezetten azért tervezték, hogy a fogyasztók szabadon vásárolhassanak az európai határokon átnyúlóan, és segítséget kaphassanak. A oldalról Valami baj van. EUA vitarendezési oldalát azoknak az ügyfeleknek hozták létre, akik online vásárolnak egy olyan vállalattól, amely az alábbi országok valamelyikében található: EUországok, és úgy érzik, segítségre van szükségük egy vita rendezésében. Látogasson el http://ec.europa.eu/fogyasztók/odr/ további információkért.

A svéd ügyfelek a Svéd Panaszbizottsággal (ARN) vehetik fel a kapcsolatot, lásd: arn.se.

6.2 Vitás kérdések esetén az ARN vagy a megfelelő vitarendezési testület határozatát követjük.

6.3 Lehetséges viták A oldalról Ezen általános szerződési feltételek értelmezését vagy alkalmazását a svéd joggal összhangban kell értelmezni.

7. Felelősség korlátozása

7.1 Nem vállalunk felelősséget a termékből eredő esetleges közvetett károkért. 7.2 Nem vállalunk felelősséget a vállalatunkon kívül álló körülmények (vis maior) miatti késedelmekért/hibákért. Ilyen körülmények lehetnek például a munkaügyi viták, tűzeset, háború, kormányzati döntések, a beszállítóktól való késedelmes vagy elmaradt szállítások. 7.3 Nem vállalunk felelősséget továbbá a termékekben vagy termékjellemzőkben az adott beszállító vagy gyártó által végrehajtott változtatásokért, valamint az ellenőrzésünkön kívül eső egyéb tényezőkért. 7.4 Vis maior Az olyan események, mint a háború, természeti katasztrófák, munkaügyi viták, kormányzati döntések, a beszállítóktól való elmaradás, költséges körülmények és hasonló, rajtunk kívül álló, előre nem látható események vis maiornak minősülnek. Ez azt jelenti, hogy Barista kacsa Espresso mentesüljenek a megkötött megállapodások teljesítésére vonatkozó kötelezettségeik alól.

8. Tájékoztatás a külső ügyfelek számára EU (és norvég, svájci és egyesült királyságbeli ügyfelek)

Kérjük, vásárlás előtt vegye fel velünk a kapcsolatot online áruházunkban. Sajnos nem tudunk 14 napos visszaküldési garanciát biztosítani az áfával és az import adókkal kapcsolatos esetleges vámproblémák miatt. Azonban minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk, de a javítások szállítási költségei a vásárlót terhelik.

Áraink külső ügyfelek számára EU Nem tartalmazza az áfát (svéd áfa). Az áfa és az importadók a vevő felelőssége, és valószínűleg a határon kerülnek felszámításra.

Egyesült Királyságbeli ügyfelek: A minimális rendelési érték 135 font. Áruházunk nem számít fel ÁFA-t a külföldi vásárlók után. EU. 135 font alatti megrendelések esetén az eladáskor felszámítjuk az Egyesült Királyság áfáját, amit online áruházunk jelenleg nem tud megtenni. Köszönjük megértését.

9. Termékinformációk

Fenntartjuk a jogot a weboldalon előforduló nyomtatási hibákra és a termékek értékesítésének véglegesítésére. Nem garantáljuk, hogy a képek pontosan tükrözik a termékek megjelenését, mivel a képernyőtől, a fotóminőségtől és a felbontástól függően színbeli eltérések előfordulhatnak. Mindig arra törekszünk, hogy a termékeket a lehető legpontosabban jelenítsük meg.

10. A Feltételek módosításai

Fenntartjuk a jogot, hogy a Feltételeket bármikor módosítsuk. A Feltételek módosításait online közzétesszük a weboldalon. A módosított Feltételek a megrendelésekkel vagy a weboldal látogatásával kapcsolatban elfogadottnak tekintendők.

11. Személyes adatok és titoktartás

További információkért kérjük, tekintse meg adatvédelmi irányelveinket.

12. Segítsen nekünk segíteni Önnek

A oldalról Vannak kérdéseid? A oldalról A weboldalunkon kínált termékekkel kapcsolatban kérjük, rendelés leadása előtt vegye fel velünk a kapcsolatot. Így elkerülhetjük, hogy olyan termékeket küldjünk Önnek, amelyek esetleg nem felelnek meg az elvárásainak. Segítsen nekünk segíteni Önnek.

Back to top