Ugrás a tartalomra

Vásárlási feltételek

Tartalomjegyzék

  1. Általános feltételek
  2. Árazás, áfa számítás és rendelés
  3. Kézbesítés és szállítás
  4. Elállási jog, visszatérítések és cserék
  5. Reklamációk és garanciális feltételek
  6. Vitarendezés és alkalmazandó jog
  7. Felelősségkorlátozás
  8. Üzenet az EU-n kívüli ügyfeleknek
  9. Termékinformáció
  10. Feltételek módosítása
  11. Személyes adatok és adatvédelem
  12. Segíts nekünk, hogy segíthessünk

1. Általános feltételek

A vásárláshoz a Barista és Espresso (www.barista-espresso.se és kapcsolódó domainek) 18 évesnél idősebbnek kell lenned. Vásárlási szerződés jön létre, amikor a megrendelésed kifizetése jóváhagyásra kerül a webáruházunkban.

A oldalról ha más személy adatait használod a hozzájárulásuk nélkül, és ez anyagi vagy egyéb kárt okoz a Barista és Espresso számára, akkor ezt be fogjuk jelenteni a rendőrségen.

Fenntartjuk a jogot, hogy leállítsuk az értékesítést.

A oldalról ha egy tranzakció kockázatosnak minősül, fenntartjuk a jogot, hogy további személyazonosság-ellenőrzést kérjünk a truid.app-on keresztül. Természetesen jogod van elutasítani, de nekünk is jogunk van elutasítani az értékesítést.

2. Árazás, áfa számítás és rendelés

2.1 Árazás: A pénztárnál az üzletünkben található árak a helyi (európai) valutára, svájci frankra, norvég koronára és brit fontra konvertálódnak a szállítási cím alapján (nem a földrajzi helyed alapján!).

2.2 Áfa számítás: Minden EU-beli vásárló számára az árak tartalmazzák az áfát, amely a helyi áfakulcs szerint kerül kiszámításra a szállítási cím alapján. Az áfakulcsok országonként változnak. A helyes áfával rendelkező ár megtekintéséhez használd az országválasztót az üzletünkben (az oldal jobb felső sarkában).

A oldalról ha nem a megfelelő domaint használod az országod számára, amikor termékeket adsz a kosaradhoz, akkor is a megfelelő valuta és áfakulcs alkalmazásra kerül a pénztárnál a szállítási cím alapján.

2.3 B2B a EU-ben: Szállíthatunk más vállalatoknak a EU-ben áfa felszámítása nélkül, de ehhez érvényes áfa regisztrációs szám szükséges a vállalat részéről.

**2.4 Az EU-n kívüli ügyfelek, Norvégiában, Svájcban és az Egyesült Királyságban nem számítunk fel áfát a Barista Espresso-re, mivel nem gyűjtünk áfát ezekből az országokból. Az áraink ezekre az országokra alacsonyabbak (áfa nélkül), és az ezekben az országokban lévő vásárlók felelősek bármilyen vám- és áfaköltség megfizetéséért, amely kivétel a határon.

2.5 Megrendelés: Miután befejezte a rendelését, egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. A visszaigazolás tartalmazza az összes részletet A oldalról termékekről, árakról, számlázásról és szállítási címről.

A visszaigazolás alján talál egy linket, amelyen keresztül letöltheti a számlát.

A oldalról Ha hibát talál a rendelés visszaigazolásában, azonnal lépjen kapcsolatba velünk e-mailben a info@barista-espresso.se címen.

Raktárellenőrzés vagy hibás készletinformáció esetén Barista és Espresso fenntartja a jogot a vásárlás törlésére. Ilyen esetben e-mailben fogunk kapcsolatba lépni Önnel a probléma megoldása érdekében.

A szállítási költségek felmerülhetnek, amelyek a szállítási helytől és a súlytól függenek, és a pénztárnál kerülnek kiszámításra. Barista és Espresso fenntartja a jogot a hibák, például az árinformációk, akciók, kedvezménykódok vagy termékinformációk online vagy boltban történő megjelenítésének javítására.

2.6 Fizetési lehetőségek:

Többféle fizetési módot használunk, amelyek az alábbiak:

• Bankkártya / hitelkártya (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).

• Apple Pay

• Google Pay

• Shop Pay (Shopify-tól)

• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, elérhető az osztrák, finn, német, holland, brit, dán, norvég, svéd ügyfelek számára

• Bancontact

• Ideal

Közvetlen banki átutalás esetén kérjük, először lépjen velünk kapcsolatba.

Nemzetközi banki átutalásokhoz a Wise.com-ot is használjuk.

Általában csak a kártyáján lévő összeget foglaljuk le, és az összeget akkor vonjuk le, amikor biztosak vagyunk benne, hogy teljesíteni tudjuk a rendelését, vagy A oldalról ha megállapodtunk a vásárlóval A oldalról hogy egy terméket be kell rendelni. Lemondás esetén egyszerűen töröljük a foglalást.

3. Szállítás és fuvarozás

3.1 Globális szállítás:

Barista Espresso / Machiels Nordic AB termékeket szállít az egész világon a boltunkból.

Vannak azonban szállítási korlátozások:

Vannak azonban gyártói korlátozások: egyes eszpresszó gépek és darálók amelyek a EU-piacra készültek, nem szánják a EU-n kívüli ügyfeleknek, például az Egyesült Államokban, különböző okok miatt.

Ügyfelek a EU-ben és azon kívül:

A EU-ben található ügyfelek automatikusan befejezhetik a vásárlást, mivel a szállítási költségeket minden EU-országból, Svájcból, Norvégiából és az Egyesült Királyságból kiszámítják.

A többi országban lévő ügyfeleknek először kapcsolatba kell lépniük velünk, és tájékoztatniuk kell A oldalról mit szándékoznak vásárolni, és meg kell adniuk egy szállítási címet, hogy kaphassunk egy szállítási ajánlatot a futárszolgálatainktól.

3.2 Feldolgozási idő:

A feldolgozási időnk normál körülmények között 24 órán belül van, maximum 2 nap, amikor sok megrendelést kell kezelni, és ünnepnapokon hosszabb is lehet.

A hétvégén és péntek délutánon leadott megrendelések hétfőn vagy kedden kerülnek kiszállításra.

3.3 Átvétel nálunk:

Lehetőséget kínálunk arra, hogy a megrendeléseket nálunk és a svéd beszállítóinknál átvegyék a legtöbb termék esetében, feltéve, hogy a termék raktáron van. Az átvételhez válaszd a "Személyes átvétel" lehetőséget a pénztárnál. Kérjük, lépj kapcsolatba velünk a info@barista-espresso.se e-mail címen, miután befejezted a vásárlást. Ne felejtsd el magaddal hozni a személyazonosító igazolványodat, amikor átveszed a csomagodat. Ha A oldalról valaki más veszi át a csomagot helyetted, nekik is be kell mutatniuk a saját és a te személyazonosítódat.

Ár: Mindig ingyenes (azaz nincsenek szállítási díjak)

3.4 Szállítási módszerek/futárcégek:

A Postnord Sverige, UPS, DHL, DB Schenker és FedEx szolgáltatásait használjuk, és mindig biztosítunk egy nyomkövetési számot.

3.5 Kiszállítás:

• A kiszállítási idő 1–5 nap Svédországon belül (normál esetben, a távolságtól és a futárcégek leterheltségétől függően), és hosszabb lehet Svédországon kívül. A megrendelésre készült termékek esetében hosszabb időt vesz igénybe: átlagosan 1–2 hét.

• Kiszállítás a megadott címhez legközelebbi átvételi pontra. Az áruk a megadott címhez legközelebbi átvételi pontra kerülnek. Amikor a csomag megérkezik az átvételi pontra, értesítést kapsz, és a csomagodat az ID-dal és egy nyomkövetési ID-val vagy egy négyjegyű kóddal veheted át. Az átvétel személyesen vagy meghatalmazott által történhet. A meghatalmazottnak be kell mutatnia a saját és a vásárló személyazonosítóját.

A csalások elleni védelem érdekében fenntartjuk a jogot, hogy a legközelebbi átvételi pontra szállítsunk, ahol az átvételkor mindig kérik a személyazonosítót. Ez a szolgáltatás azonban nem mindig lehetséges, mivel a futárcégek nem mindig kínálják ezt az opciót. Ilyen esetekben közvetlenül az ajtódhoz szállítunk.

A oldalról ha késedelmek lépnek fel a szállításban (anélkül, hogy értesítettünk volna A oldalról hosszabb szállítási időről), kérjük, lépj kapcsolatba velünk a info@barista-espresso.se címen.

3.6 Hibás szállítás:

A oldalról ha olyan terméket kapsz, amit nem rendeltél, lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a info@barista-espresso.se címen, és segítünk visszaküldeni a terméket.

3.7 Szállítási sérülések:

A oldalról ha sérülést észlelsz a csomagodon, ezt azonnal jelentsd a info@barista-espresso.se . Azt javasoljuk, hogy ne vegyen át sérült csomagot, mivel azt már nem lehet nyomon követni a szállítónál. A oldalról Ha sérüléseket észlel, miután kinyitotta a csomagot, és az a szállításhoz köthető, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a Barista Espresso címen.

3.8 Felelősség:

Nem vállalunk anyagi felelősséget a szállítmányozó által okozott késedelmekért.

3.9 Szállítási költségek kiszámítása:

A szállítási költségek a csomag súlya és rendeltetési helye alapján kerülnek kiszámításra.

4. Elállás, Visszatérítések és Csere

4.1 Általános információ A oldalról elállásról és cseréről

A barista-espresso.se webáruházunkban 14 napos elállási jog áll rendelkezésére. A terméket 14 napon belül visszaküldheti a kézhezvételtől számítva, és teljes visszatérítést kaphat. A terméknek eredeti állapotban kell lennie – nem használhatónak, de ki lehet csomagolva és alaposan ellenőrizve. A terméket jól becsomagolva kell visszaküldeni az eredeti csomagolásában, és fontos, hogy sértetlenül érkezzen meg. Ebben az esetben Ön felelős azért, hogy a terméket megkapjuk, és a visszaküldési szállítási költségeket is Önnek kell állnia. A legtöbb esetben tudunk Önnek egy szállítási címkét biztosítani.

Az elállási jog nem vonatkozik ajándékkártyákra, fogyasztási cikkekre, élelmiszerekre vagy olyan termékekre, amelyeket kifejezetten az ügyfél számára rendeltek.

Külföldi ügyfelek EU: Sajnos nem tudunk 14 napos elállási jogot biztosítani, mivel vámkérdések merülhetnek fel az áfával és importadókkal kapcsolatban. Mindazonáltal 1 éves garanciát biztosítunk minden termékünkre, de a javítási szállítási költségek az ügyfelet terhelik.

A további feltételek és a visszatérítések gyakorlati kezelése érdekében lásd a Visszatérítési eljárás szakaszt. A terméket közvetlenül nekünk is visszaküldheti; a részletekért lásd a Visszatérítési eljárás szakaszt.

További információt olvashat A oldalról a svéd törvényekről A oldalról távolsági vásárlásról a Fogyasztóvédelmi Hivatal weboldalán.

Vagy olvassa el A oldalról a jogait a EU hivatalos oldalán:

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm

4.2 Megrendelés lemondása

A oldalról Ha le szeretné mondani egy rendelést, amit tett, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a lehető leghamarabb a következő címen: info@barista-espresso.se . A oldalról A rendelésed már feldolgozásra került és átadták a szállítmányozónak, így már nem lehet lemondani, és köteles vagy átvenni a rendelésed. A oldalról Ha a termékek átvétele után szeretnéd lemondani a vásárlást, akkor a szokásos elállási jog és a visszaküldési feltételek érvényesek. Az elállási jog a megérkezés napjától érvényes, amikor a megrendelt termékeket átvetted. További információért A oldalról az elállási jogról, olvasd el a 4.4. szakaszt.

4.3 Cserejog

14 napon belül jogod van kicserélni a terméked egy másik termékre a webáruházunkban. A cserejog A oldalról a termék eredeti állapotára vonatkozik - nem lehet használt, de ki lehet bontva és alaposan ellenőrizve. A terméket jól becsomagolva kell visszaküldeni az eredeti csomagolásában, és fontos, hogy sértetlenül érkezzen vissza. Ilyen esetben a visszaküldés költsége téged terhel. A oldalról Ha a kicserélni kívánt termék ára magasabb, mint az eredeti, akkor a különbözetet és az esetleges további szállítási költségeket felszámítjuk. A oldalról Ha az új termék olcsóbb, mint az eredeti, akkor a különbözetet ugyanazzal a fizetési móddal visszatérítjük, amelyet a vásárlás során használtál. A oldalról Ha szeretnéd kicserélni a terméked, lépj kapcsolatba info@barista-espresso.se segítségért.

4.4 Elállási jog

Mindig jogod van 14 napon belül lemondani a rendelésedet indoklás nélkül. Az elállási határidő attól a naptól kezdődik, amikor megkaptad a rendelésed utolsó termékét. Lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálatunkkal a info@barista-espresso.se címre az elállási joggal kapcsolatban.

Amikor élsz az elállási jogoddal, visszatérítjük neked az összes tőled kapott kifizetést, beleértve a standard szállítási költséget is, miután megkaptuk a terméket és ellenőriztük azt.

A oldalról Ha a termék és a csomagolás ugyanabban az állapotban van, mint amikor elküldtük, és a termék nem volt használva, azonnal teljes mértékben visszatérítjük neked a pénzt, levonva a visszaküldési szállítási költségeket A oldalról ha mi intéztük a visszaküldést.

A termékeket neked kell visszaküldened vagy átadnod számunkra indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb 14 napon belül attól a naptól, amikor értesítettél minket A oldalról az elállásodról.

A oldalról Ha használtad a terméket és mégis le szeretnéd mondani a vásárlást, akkor mérlegelhetjük a termék visszavételét, de ez értékcsökkenést vonhat maga után, amelyért te vagy felelős. Az ilyen eseteket egyénileg kezeljük.

Az elállási jog nem vonatkozik ajándékutalványokra, fogyóeszközökre, élelmiszerekre és az ügyfél számára külön rendelésre készült termékekre.

Nem EU-s vásárlók: Sajnos nem tudunk 14 napos elállási jogot biztosítani a vámokkal és az áfával, valamint az importadókkal kapcsolatos esetleges problémák miatt. Azonban minden termékünkre 1 éves garanciát vállalunk, de a javítási költségek a vásárlót terhelik.

B2B vásárlók Nem érvényes ugyanaz a visszavételi jog, mint a magánszemélyek esetében. A Vásárlási Törvény szerint a B2B ügyfelek nem jogosultak a termékek visszaküldésére csupán a megváltozott vélemények miatt. Nem fogadunk el visszáruakat B2B ügyfelektől lemondott vásárlások esetén A oldalról, hacsak a vásárló másként nem állapodik meg A oldalról.

4.5 Visszáru kezelés ügyfélszolgálaton keresztül

A visszáruhoz mindenképpen fel kell venned a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő címen: info@barista-espresso.se. A termékek visszáruját mindig meg kell erősíteni a rendelés visszaigazolásával. Te vagy felelős azért, hogy a termékek sértetlenül érkezzenek vissza hozzánk, ami különösen fontos A oldalról, ha más módszert választasz a termék visszaküldésére, mint ami a szállításkor használt. Győződj meg róla, hogy a termék jól van csomagolva és eredeti csomagolásában van.

Jóváhagyott garanciális esetek és reklamációk esetén Barista és Espresso minden költséget fedez, beleértve a szállítási díjat is. Amikor a visszavételi jogoddal élsz, te vagy felelős a visszáru szállítási költségeiért. Lehetőséged van arra is, hogy a terméket közvetlenül az egyik svéd raktárunkhoz küldd vissza; további információk lentebb találhatók.

A visszáru nem fogadható el, amíg Barista és Espresso nem ellenőrizte a terméket. Jóváhagyott visszáru és visszavételi jogok esetén a visszatérítés ugyanazzal a fizetési móddal történik, mint ami a vásárláskor használt. A oldalról ha a visszáru nem kerül elfogadásra, vagy A oldalról a csomagot nem veszik át (átvételi helyen), akkor egy adminisztrációs díjat számítunk fel, amely 350 SEK. Ezek a visszáru nem tekinthetők a visszavételi jog gyakorlásának.

4.6 Visszáru kezelés a raktárunkhoz

Lehetőséged van arra, hogy a terméket közvetlenül a raktárunkhoz visszajuttasd Järna vagy az egyik beszállítónkhoz. Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a következő címen: info@barista-espresso.se. Ugyanazok a visszavételi feltételek érvényesek, mint fentebb említettük - a terméknek változatlan állapotban kell lennie, eredeti csomagolásában, és nem használható.

4.7 Kivétel a nem átvett csomagokra

A csomagod általában 7-14 napig marad az átvételi helyen a megérkezés után, attól függően, hogy melyik szállítmányozót választottuk. A oldalról ha nem veszed át a csomagot ezen időkereten belül, és az visszakerül hozzánk, akkor 350 SEK díjat számítunk fel a nem átvett csomagokért.

5. Reklamációk és garanciális feltételek

5.1 Garancia és reklamációk

A Barista és Espresso esetében jogod van garanciát kérni minden termékre és szolgáltatásra, amelyet tőlünk vásárolsz. A garancia 1 évig érvényes attól a naptól kezdve, amikor megkaptad a terméket. Magánszemélyként a Fogyasztói Vásárlási Törvény is vonatkozik rád, amely jogot ad arra, hogy 3 éven belül reklamálj. Svéd fogyasztói jogszabályok érvényesek. Egyébként, és többet olvashatsz A oldalról erről a Fogyasztóvédelmi Hivatal weboldalán.

Nem tudunk garanciát vállalni a fogyasztási cikkekre és élelmiszertermékekre.

Soha nem kell szállítási vagy visszaküldési költségeket fizetned A oldalról ha a termék hibás, és a hiba nem a te hibás kezelésed miatt keletkezett. Mielőtt reklamálnál, mindig lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@barista-espresso.se hogy a lehető legjobban megoldhassuk a problémát (további információk a fenti A oldalról visszaküldési eljárásról). A hibát ésszerű időn belül kell bejelenteni, miután megkaptad a terméket.

5.2 Garanciális feltételek

A Sage-felújított eszpresszó gépekre vonatkozó garancia csak a gépek működésére terjed ki, nem a kozmetikai használati nyomokra. Mivel a Sage-eszpresszó gépek felújítottak, 1 éves működési garanciát kínálunk a termék átvételének dátumától számítva. A működési garancia a vízpumpák, belső csövek, tömítések, kijelzők, gőzcsövek, őrlőmotorok stb. minden mechanikai és elektromos belső alkatrészének hibáira vonatkozik. A garancia nem terjed ki a külső kozmetikai használati nyomokra.

A garancia minden más termékre, kivéve a fogyóeszközöket és élelmiszereket, mind a funkcionális, mind a kozmetikai sérülésekre vonatkozik.

Kivétel: A oldalról ha érvényesíteni szeretnéd a garanciádat, és kiderül, hogy a hiba külső tényezők miatt következett be, amelyek nem tartoznak a garancia hatálya alá, akkor te leszel felelős a kezelési költségekért. Barista és Espresso-személyzet dönt arról, hogy A oldalról a hiba gyártási hiba vagy külső tényezők következménye-e, miután a termék hozzánk érkezett.

Az eszpresszó gépek rendszeres vízkőtelenítést igényelnek, és A oldalról ha ezt nem végzik el időben, vagy A oldalról hibás vízkőtelenítő szert használnak, az potenciálisan károsíthatja a gépeket. A oldalról a hiba a rendszeres tisztítás és vízkőtelenítés hiányából, vagy hibás vízkőtelenítő szer használatából ered, a garancia érvényét veszti.

Ha A oldalról egy gépet javításra küldenek, és megállapítjuk, hogy a hiba a vásárló hibás kezeléséből adódik, fenntartjuk a jogot, hogy mind a javítási, mind a szállítási költségeket felszámítsuk.

A reklamációs jog érvényes, függetlenül attól, hogy A oldalról a hiba látható vagy rejtett, amíg a hiba nem a termék hibás használatából ered. A oldalról ha a termék hibás, Barista és Espresso jogosultak a hiba orvoslására 6 hónapon belül. A legtöbb javítást azonban 2-4 héten belül elvégezzük. Ha ez nem történik meg, jogod van csereterméket kérni a hibás termékért. Érvényes reklamációk esetén a vásárlót kártalanítjuk a szállítási költségekért. A reklamációkat ésszerű időn belül kell benyújtani. A vásárlás után 2 hónapon belül benyújtott reklamációk mindig ésszerű időn belülinek számítanak.

B2B ügyfelek számára 1 éves garanciát kínálunk minden termékre a vásárlás dátumától kezdődően. A garancia csak a normál használat során és a termék használati útmutatójában megadott körülmények között fellépő hibákra vonatkozik.

Reklamációk vagy garanciális igények esetén kérjük, hogy minél előbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Fenntartjuk a jogot, hogy értékeljük és megerősítsük az esetleges hibákat, mielőtt intézkedéseket hoznánk. Az esetleges garanciális igényeket a hatályos jogszabályok és ezek a vásárlási feltételek szerint kezeljük.

Figyelem: A B2B ügyfelek számára a visszavételi jog abszolút, és nem lehet elengedni, még akkor sem, ha a termék demóterméknek bizonyul, előzetes információkkal és kompenzációs ajánlatokkal.

Barista és Espresso mindig elkötelezettek amellett, hogy kövessék a Fogyasztói Jogviták Általános Bizottságának (ARN) ajánlásait.

Ügyfelek EU-n kívül (és Norvégiában, az Egyesült Királyságban és Svájcban): Sajnos nem tudunk 14 napos visszavételi jogot biztosítani a vámügyek miatt, amelyek az áfával és az importadókkal kapcsolatosak. Mindazonáltal egy 1 éves garanciát fenntartunk minden termékünkre, de a javítások szállítási költsége az ügyfelet terheli.

Az EU-n kívüli ügyfelek számára a áraik nem tartalmazzák az áfát (svéd áfa). Az áfa és az importadók az ügyfelet terhelik, és valószínűleg a határon kerülnek felszámításra.

6. Viták és alkalmazandó jog

6.1 Vitarendezés és segítség polgári jogi ügyekben A Barista és Espresso esetében természetesen reméljük, hogy nem merülnek fel viták az Ön részéről. Ha mégis ilyen helyzet adódna, segítséget kaphat egy közös EU-platformon keresztül a vitarendezéshez. Az oldal kifejezetten a fogyasztók számára készült, hogy szabadon vásárolhassanak Európa határain át, és segítséget kaphassanak, ha valami rosszul sül el. A EU vitarendezési oldala az online vásárló ügyfelek számára készült, akik a EU-országok egyikéből vásárolnak, és úgy érzik, segítségre van szükségük a vita rendezésében. Látogasson el a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ oldalra további információkért.

A svéd ügyfelek az Általános Reklamációs Bizottsághoz (ARN) fordulhatnak, lásd arn.se.

6.2 Vitás ügyekben követjük az ARN döntését vagy a megfelelő vitarendező szerv döntését.

6.3 Bármely vita A oldalról ezen általános feltételek értelmezése vagy alkalmazása svéd jog szerint értendő.

7. Felelősségkorlátozás

7.1 Nem vállalunk felelősséget az olyan közvetett károkért, amelyek a termékből adódhatnak. 7.2 Nem vállalunk felelősséget a késésekért/hibákért, amelyek a vállalat ellenőrzésén kívüli körülmények miatt merülnek fel (vis maior). Az ilyen körülmények közé tartozhatnak a munkavállalói konfliktusok, tűz, háború, hatósági határozatok, késlekedő vagy elmaradó szállítmányok a beszállítóktól. 7.3 Nem vállalunk felelősséget a termékek vagy terméktulajdonságok bármilyen változtatásáért, amelyet a megfelelő beszállító vagy gyártó hajtott végre, valamint más, a mi ellenőrzésünkön kívüli tényezőkért. 7.4 Vis maior A háborúk, természeti katasztrófák, munkaügyi konfliktusok, hatósági döntések, beszállítók által elmaradó szállítások, költséges körülmények és hasonló, a mi ellenőrzésünkön kívüli, előre nem látható események vis maiornak minősülnek. Ez azt jelenti, hogy Barista és Espresso mentesülnek a szerződéses kötelezettségeik teljesítése alól.

8. Üzenet az EU (valamint Norvégiában, Svájcban és az Egyesült Királyságban lévő) ügyfelek számára

Kérjük, először lépjen kapcsolatba velünk, mielőtt vásárolna webáruházunkban. Sajnos nem tudunk 14 napos visszatérítési jogot biztosítani a vámkezeléssel és az áfával, valamint importadókkal kapcsolatos esetleges problémák miatt. Azonban minden termékünkre 1 éves garanciát vállalunk, de a javítási költségek a vásárlót terhelik.

A EU-n kívüli ügyfelek számára a díjaink nem tartalmazzák az áfát (svéd áfa). Az áfa és az importadók a vásárlót terhelik, és valószínűleg a határon kerülnek felszámításra.

Egyesült Királyságbeli ügyfelek: A minimális rendelési érték £135. Boltunk nem számít fel áfát a EU-n kívüli ügyfelek számára. £135 alatti rendelés esetén brit áfát kell felszámítanunk az értékesítés során, amit webáruházunk jelenleg nem tud kezelni. Köszönjük megértését.

9. Termékinformáció

Fenntartjuk a jogot, hogy a weboldalon esetleges nyomdai hibákért, valamint a termékek készletének kimerüléséért felelősséget ne vállaljunk. Nem garantáljuk, hogy a képek pontosan tükrözik a termékek megjelenését, mivel bizonyos színeltérések léphetnek fel a képernyő, a fénykép minősége és a felbontás miatt. Mindig arra törekszünk, hogy a termékeket a lehető legpontosabban mutassuk be.

10. A feltételek módosítása

Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor módosítsuk a feltételeket. A módosított feltételek online közzétételre kerülnek a weboldalon. A módosított feltételek a rendelésekkel vagy a weboldalon való látogatásokkal együtt elfogadottnak tekintendők.

11. Személyes adatok és adatvédelem

Kérjük, olvassa el adatvédelmi irányelveinket további információkért.

12. Segítsen nekünk, hogy segíthessünk Önnek

A oldalról ha bármilyen kérdése van A oldalról a weboldalunkon kínált termékekkel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, mielőtt leadná rendelését. Így elkerülhetjük, hogy olyan termékeket küldjünk, amelyek esetleg nem felelnek meg az elvárásainak. Segítsen nekünk, hogy segíthessünk Önnek.

Bevásárlókocsi

a bevásárlókosara jelenleg üres

Vásárolj most